sestdiena, 2013. gada 5. janvāris

Vēl pāris ebay sūtījumu apraksts

Tā kā šos abus sūtījumus biju pirkusi septembrī, tad liels bija mans pārsteigums decembrī saņemot uzaicinājumu uz pastu. Protams Ķīnieši naudu man jau bija atgriezuši,jo bija pajājis pamatīgi ilgs laiciņš.

Tātad, saņēmu super biezos legingus un džemperīti, kurš izrādījās ir krekliņš ar garajām rokām, vai superplāns džemperis.


Legingi (ap 3 ls)

Diemžēl man ir bildes no telefona, bet vismaz nelielam priekštatam kā dzīvē ir...




Ar legingiem viss OK, bieza flīsa iekša, vienīgi tiem ir vīles un tām meitenēm kurām patīk tos valkāt bez svārkiem vai šortiem nederēs,šie... tie ir tiešām silti un esmu priecīga, ka beigu beigās tie atceļoja pie manis :)


Džemperītis (ap 2 ls)


Ebay bildē viņš izskatās liels, plats un biezāka auduma.... dzīvē ir pavisam savādāk, īss, apžmiegts un plāniņš... BET man patīk un man der, taču rokas ir tik apžmiegtas, ka pat es uz savām kārnajām knapi uzvelku, tātad neiesaku riskēt ar šo džemperi...

Dzīvē šādi...



(Attēli ņemti no ebay.com un mani personīgi fotogrāfētie)


4 komentāri:

  1. Pats arī pasūtu dažādas preces no ebay un ir gadījies līdzīgi kā Jums, ka prece bildē izskatās daudz labāk kā dzīvē, tādēļ sāku pievērst lielāku uzmanību tieši aprakstam nevis bildēm, piemēram, slim apģērbu vairs nekad nepasūtu, jo skaidrs, ka tas būs apspīlētais un ja vēl no ķīnas, tad vispār tas apģērba gabals kā priekš maza bērna domāts.

    AtbildētDzēst
  2. Piekrītu apraksts ir jālasa kārtīgi, bieži vien tur atklājas būtiskas nianses, gan par izmēriem, gan krāsu, gan sastāvu.

    Tāpat ļoti uzmanīgiem jābūt pērkot komplektua, kur bildē vairākas lietas, bet aprakstā skaidri un gaiši uzrakstīts, ka pārdošanā viena.

    Esat uzmanīgi un vērīgi iepērkoties ebay...

    AtbildētDzēst
  3. Piekrītu apraksts ir jālasa kārtīgi, bieži vien tur atklājas būtiskas nianses, gan par izmēriem, gan krāsu, gan sastāvu.

    Tāpat ļoti uzmanīgiem jābūt pērkot komplektua, kur bildē vairākas lietas, bet aprakstā skaidri un gaiši uzrakstīts, ka pārdošanā viena.

    Esat uzmanīgi un vērīgi iepērkoties ebay...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es teiktu, ka smuki. Arī mēdzu sūtīt no ebay !

      Dzēst