pirmdiena, 2012. gada 10. decembris

Testēju ECO trauku mazgāšanu

attēls ņemts no 
                                                   http://www.eco-life.lv/ecowashball%C2%AE/

Tātad izplatītāju teikto un solīto  varat lasīt šeit  -http://biowashball.lv/ecowashball/

Man bija lieliska iespēja izmēģināt šo brīnumlupatiņu. Godīgi sakot, esmu pozitīvi pārsteigta. Agrāk atzinu tikai Fairy, jo man nenormāli kaitināja, ja man trauki jāberž un visu laiku uzskatīju, ka indīgais Fairy ir vienīgais, kas man palīdz nesadusmoties uz saviem traukiem, jo patiešām ātri tika galā ar visiem netīrumiem.

Lupatiņai ir gan plusi, gan mīnusi. Pie plusiem - tā tiešām traukus nomazga labi. Pie mīnusiem - tā ilgi žūst, un līdz ar to mitrumā visas ēdiena atliekas(lai cik rūpīgi skalotu šķiedras tomēr paliek netīras) sāk smirdēt, taču labi, ka komplekta nāk trīs lupatiņas, katru dienu var pamainīt un netīro izmazgāt veļasmašīna kopā ar veļu (ja lieto biowashball).

Es patiesībā parasti esmu superskeptiska pret šādām lietām, un ja nebūtu bijusi iespēja bez maksas tikt pie šiem produktiem, droši vien nepirktu tādus, jo neticētu, ka tie strādā.

Kad rādiju šo lupatiņu savam draugam, viņš teica, lai pamēģinu saslapināt švammīti ar ūdeni, varbūt ta arī kļūšot par brīnumšvammiti, tā arī izdarīju un secinājums man ir viens, parasta švammīte nomazga traukus tīri labi, BET tā netiek gala ar taukainiem traukiem, turpretim šī ecowash lupatiņa to kaut kādā mistiskā veidā spēj.

Pievienoju dažas bildes ar pirms un pēc ( trauki tika dienu turēti, lai mazliet piekalst un varētu, kārtīgāk pārleicināties) 









P.S. Tā nekādā gadījumā nav reklāma, vienkārši personīgā pieredze.

(Bildes un teksts MANS, taču pārpublicēju to no sieviesuklubs.lv)

1 komentārs:

  1. Arī izmēģināju un tiešām esmu pārsteigts par rezultātu, turpmāk lietošu tikai lupatiņu!

    AtbildētDzēst