piektdiena, 2012. gada 14. decembris

Manu EBAY pirkumu apkopojums

Man ebay ir bijuši gan veiksmīgi pirkumi, gan lielas vilšanās. Ik pa laikam iepērkos tur šķiet jau 5 gadu. Daudz ko arī esmu pārdevusi. Tad nu padalīšos ar lietām, kuras pirktas ne tik sen un ebay arhīvā vēl ir atrodamas.

Sākšu laikam ar pozitīvajām lietām:

Lielākoties vilšanās man nav sanākusi pasūtot rotas ( bižutēriju) pārsvarā visas, kuras ir tās ir tādas arī bijušas bildē un vismaz man nekad, nekas nav atnācis saplīsis. Ir bijuši vienīgi gadījumi, kad izmēri neatbilst, bildē šķiet mazi auskariņi, bet dzīvē milzīgi, vai šķietami liela smagnēja kaklarota, atnāk ar maziem kareklīšiem. Šīs attēlos redzamās rotas ir cenās no 0,50 līdz 1,50ls






Šī bija tā rota, kurai vismaz man šķita, ka šīem karekļiem jābūt lieliem, bet bija maziņi.


Par šo esmu absolūtā sajūsmā, izskatās ideāli.


Vēl esmu absolūtā sajūsmā par šiem legingiem, esmu gara auguma un biju pārsteigta, ka tie man der. (ap 2ls)




Viens no sākotnēji labajiem pirkumiem bija, telefona apvalciņš, atnāca ideāls, bet diemžēl tagad ir pagājuši 4 mēneši un ir pamatīgi nolietojies, bet nu tā kā samaksāju par viņu ap latu, tad īpaši nepārdzīvoju, jo varu atļauties nopirkt ik pa laikam jaunu tādu un viss.


Pie labajiem pirkumiem noteikti skaitu arī šo krāna sensoru, mans ir 3 krāsās, kopš vannas istabā ieliku šo, mans bērns trīs reiz biežāk mazgā rokas un tas ir liels pluss


Saņēmu šo ir parocīgi un ērti man patīk... var arī somā iemest un nekas nekur nevar izlīt, pirku pa, kaut kādiem santīmiem.


Ļoti ērtas un pa dažiem santīmiem pirktas krūštura lencītes.


Šis peldkostīms ir OK, protams, krūtis prasās, lai būtu tādas kā meitenei bildē, bet arī ar manām mini neizskatās slikti... bantītes fifīgas... tas dibens izskatās tieši tik pat foršs cik bildē.. vienīgi audums ir tāds, kaut kas pa vidu starp peldkostīmu un apakšveļu...

aaa un striķīši ir baigi pa garu, bet nu tos jau var easy apgriezt, laikam tik gari, lai lielākiem izmēriem arī derētu.



Siltajām zeķubiksēm, manuprāt, nav ne vainas, taču tās man atnāca ļooooti mazs izmērs, dabūju knapi līdz celim, bet nekas, pārdevu tālāk meitenei, kurai derēja kā uzlietas un viņa bija ļoti priecīga.


Vēl pie labajām lietām noteikti skaitu sexy tērpiņus, joka pēc esmu dažus nopirkusi, un tikai pēc tam apskatīju cik ļooooti uzskrūvētas cenas ir šāda veida atribūtikai veikalos tepat LV.



Sākšu ar labo piemēru un šķiet laikam vienīgo labo piemēru no apģērbiem. Šo kleitu izsolē dabūju pa 2ls ar visu šipingu. Saņemot biju patīkami pārsteigta, ka tā bija gan normālss kvalitātes, gan derēja. Tā kā pirku to pirms vairākiem gadiem, tad bildē kleita ir mugurā man nevis, kādai Korejas modelei :D .


Un tad nāk visas vilšanās....


Šie svārki kuri bildē izskatās diezgan piemīlīg....


BET realitātē atceļoja man šāds ārprāts...





Daudz kur internetā esmu lasījusi, ka meitenes, kuras nopirkušas šīs bikses ar banti, izsakās labi par tām, taču es īpaši sajūsmā neesmu. Nav viņas galīgi sliktas, uzvilkt jau var, bet bildē audums izskatās daudz stingrāks, realitātē tāds pļurīgs, un arī tās kabatas man izskatās pārāk platas, bet nav tā, ka šīs ir briesmīgas.


Nu it kā jau ir kā bildē un viss OK der arī labi, lai gan varēja tomēr būt garāks, bet audums ir tāds plānāks nu tāda pļurīga kokvilnas maiciņa.. bildē katrā gadījumā man likās tāds stingrāks un biezāks audums. Bet nu tā brīvdienās, pie džinsiem ir OK , bet otrreiz gan nepirktu.


Un šis ir pats drausmīgākais ko esmu saņēmusi, bildē kleita izskatījās simpātiska, bet realitātē, kaut kas vienkārši krimināls, kleitai priekšpusē piešūts, kaut kāds marles gabals, un viņa mugurā nepavisam nelīdzinās attēlā redzamajai, es pat neprotu aprakstīt, cik briesmīga tā ir, vienkārši nekad NEPĒRC šo kleitu.


Nu tas pagaidām būtu arī viss, ja jums ir kādi jautājumi vai ieteikumi droši rakstāt. Būšu priecīga palīdzēt.

8 komentāri:

  1. Sveika, mani interesē kas tas par brīnumu
    11 bildē?? :D

    AtbildētDzēst
  2. Ja pareizi izskaītiju bildes, tad tas ir tāda eļļiņa nagiem, stiprina§anai, to adiņu mīkstināšanai utt.

    AtbildētDzēst
  3. Ieliksi,lūdzu, linku tajam sarkanajam sexy naktstērpam??

    AtbildētDzēst
  4. http://www.ebay.com/itm/Sexy-red-and-black-babydoll-lace-up-on-back-lingerie-underwear-Size-XL-/251199673980?pt=US_Corsets_Bustiers&hash=item3a7caad67c

    Lūdzu links, bet tā kā pirku pirms pāris gadiem, tad atradu tikai citu selleri.Un atmiņā palicis, ka maksāja lētāk, tā kā vajag iespējams vēl parakāties pa ebay plašumiem :)

    AtbildētDzēst
  5. Ļoti patīk šāds ieskats :)
    Es skatījos, ka lielākais izmērs sievietēm parādās 12. Pēc kāda izmēra tas tiek vērtēts? Cik tas diez varētu būt pēc mūsu izmēru tabulas?

    AtbildētDzēst
  6. Visbiežāk ebay pie precem ir tabula ar izmeriem kur salidzinātu eiropas, ķīniešu, UK, US. Un ja ir one size, tad norādīti centimetri.

    AtbildētDzēst
  7. kas tas par krāna sensoru?? izskatās interesanti ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā ir interesanti, jānoņem vecais uzgalis, jāuzliek šis un tad ūdenim tekot tas spīd un maina krāsas, mainoties temperatūrai.

      Dzēst