ceturtdiena, 2012. gada 13. decembris

Skumjā situācija ar bižutēriju Latvija :(

Kā jau daudzas, arī es sevi ikdienā izgreznoju ar dažāda veida rotām un tās ne vienmēr ir kāda dārgmetāla, bet visbiežāk bižutērija, tad man žēl noskatīties kā meitenes tērē naudu un pērk šīs rotiņas mūsu lielveikalu veikaliņos ( caramelles, accessories, Kazenē utt....) Nav ne kāda izcilā kvalitāte, lai tur plēstu tādas summmas. Kopš jau piekto gadu draudzējos ar Ebay, vairs nespēju šeit neko nopirkt.


Mana rotu lādīte ir pilna līdz malām ar bižutēriju, kuru esmu sūtījusi no Ķīnas, protams ir gadījies saņemt neatbilstošu preci, vai jau saplīsuši, bet 95% gadījumu viss ir OK, un kvalitātes ziņā ne par matu sliktākas rotiņas kā šajos LV veikaliņos.


Tad nu parēķiniet cik ietaupat, ja esat spējīgas nogaidīt to mēnesi, kad pastā ieceļos jūsu izvēlētās rotas.

Mans pēdējais pirkums ir pūce, un tā ir liela, un akmentiņi skaisti , neizskatās lēti un iestrādāti arī labi... šo pūcīti nopirku pa 1ls ar visu sūtīšanu. LV tādas esmu redzējusi pat pa 15ls... Bet kur aitas, tur cirpēji...



Šī izskatās ļoti eleganti pie žaketes un neizskatās lēta vai prasta. (0,50LS)



Meitenes neesiet "aitas", ja vēlaties tērēt daudz naudu par rotām, pērkot tās tepat Latvijā, tad vismaz neizvēlaties bižutēriju. Ja es savus karekļus pērku ap 1ls ar visu sūtīšanu, bet ļoti līdzīgi veikalā karājas pa 10ls... viegla matemātika, cik % ir uzcenojums un cik jūs pārmaksājat.

P.S. Sasodīts, rakstot šo blogu, atkal, pēc ilgiem laikiem, parakājos Ebay un "ieslēdzās" atkarība un jau atkal esmu salikusi pilnu wachlistu ar visu ko :)


2 komentāri:

  1. Es arī biju ievērojusi vienu veikaliņu draugiem.lv, kur iekšvien tiek liktas bildes ar dažādiem feiniem kuloniņiem, bet kad uzzināju cik maksā, man iestājās vilšanās. Vai tiešām tie ir tik vērti??? Stulbi, ka tiekam tā muļķoti, bet...laikam jau tāpēc tā ir, ka mūs valdība tā māca darīt...
    Vai ir kāda konkrēta pārdevēja ko vari ieteikt no ebay? Kur nav jāmaksā ar piegādi un ir gana daudz ko izvēlēties no kuloniņiem?

    AtbildētDzēst
  2. Mjaa draugiem.lv ir pilns ar pārdevējiem, kuri tirgo uzcenotas ebay pirktas mantas, tāpat arī ss.lv pilns un atverskapi.lv arī.

    Selleri absolos pameklēt, kad būšu pie datora, tagad caur telefonu atvildu. :-)

    AtbildētDzēst