pirmdiena, 2012. gada 10. decembris

Testēju bumbu....

Uzreiz iesākšu ar to, ka šī nebūs nekāda reklāma un arī ar anti- reklāmas veikšanu speciāli nenodarbojos. Šie ir vienkārši mani novērojumi testējot šo produktu.

Tātad, runa ir par Biowashball.


Tā kā, esmu jau kādu laiciņu viņu patestējusi, tad nu beidzot varu izteikties par plusiem un mīnusiem. Sākšu ar to, ka es pret šādām lietām vienmēr esmu bijusi ultra skeptiska, neticu šādiem brīnumiem un reklāmām ne tik. Taču pavisam nejauši šī bumba nonāca manā īpašumā par baltu velti.


Šādu komplektiņu es dabūju savā īpašumā, Bumba - traipu tīrītājs - trauku lupatiņa.


Tad nu ķeršos pie salīdzināšanas, jo tā viennozīmīgi pateikt laba vai slikta nevaru, vienam tā šķitīs laba, otram galīgi garām.


Parastais pulveris ( Tide, Ariel utt..) vs. Bumba




Ja ikdienā mazgājat drēbes ar šiem parastajiem reklamētajiem veļas pulveriem kuri padara baltās drēbes žilbinošas un krāsas spilgtas + smaržo pēc pavasara, jums noteikti nepatiks bumba, jo tā audumu tikai izmazgā. Šie ķīmiskie veļas pulveri traipus vairāk aizkrāso nekā izmazgā, līdz ar to jums šķitīs, ka pēc mazgāšanas ar bumbu ir palikuši traipi, veļa nav izmazgāta, nav smaržīga un nav koša.


Videi draudzīgie pulveri ( Mini risk, Natural utt…) vs. Bumba






Nu tur jau atšķirība maza, gan mans Mini risk pulveris gan bumba, mazgā ,varētu pat teikt, pilnīgi vienādi. Arī no šī pulvera manas drēbes ir tīras, bet pelēcīgas ( baltā veļa) un bez smaržas. Traipus gan pulveris, gan bumba iztīra vienādi, jo neaizkrāso tos kā to dara ķīmiskie pulveri. Un bumbas + ,ka tai nevajag ( un man šķiet arī nedrīkst) pievienot mīkstinātāju, jo veļa pēc mazgāšanas ir normāla, neprasās vēl papildus mīkstināt. Pie Mini risk mīnusiem varu pieskaitīt to, ka tas labi nešķīst ūdenī un man jātērē ūdens un elektrība atkārtotai skalošanai.




Bumba no iekšpuses (keramiskās lodītes)


Tad nu es mazgāju veļu ar visu ko. Tā kā man patīk, ja manas baltās drēbes ir sniegbaltas, tad man mājās stāv Ariels ar kuru mazgāju baltās drēbes. Gultas veļu man patīk mazgāt ar smaržīgu mīkstinātāju, lai smaržo (jā man patīk tas ķīmiskais aromāts), tad lietoju savu Mini risk pulveri + mīkstinātāju ar smaržu. Bet visas pārējās drēbes - bērna, manas un drauga ( arī netīrās zeķes kuras sastaigātas tā ka no baltām pārvērtušās par melnām) mazgāju ar šo bumbu un esmu apmierināta. Domāju, ka ilgtermiņā mana nauda ietaupīsies pamatīgi, jo baltās drēbes man ir maz un mazgāju tās vienreiz mēnesī, gultas veļu sanāk vienreiz nedēļā izmazgāt, tā ka pulveri un citus līdzekļus lietoju minimāli.

Manai Biowashball nāca līdz arī traipu tīrītājs, par tā efektivitāti gan vēl neesmu pārliecinājusies, jo traips it kā iztīrās, bet nevaru saprast, vai dēļ līdzekļa vai tāpat izmazgātos.

Nu, lūk, gala secinājums, tām, kuras mazgā veļu ar eko pulveriem un videi draudzīgajiem pulveriem varētu patikt arī šī bumba, tām, kuras mazgā ar Rex, Bonux, Ariel utt, varētu nepatikt.

Vēl piebildīšu, ka nezinu, kā mazgā tā top –šop bumba (Ecogenie laikam saucās) , jo es testēju citas firmas( Biowashball). It kā princips abām tām bumbām vienāds, atšķirība, ko pamanīju, ir tā, ka mana bumba ir cieta, bet tā top –šop bumba ir mīksta.  Man gan šķiet ka cietā ir labāka, jo ir veļas dēļa efekts, tie netīrumi tiek izbersti strīķējoties ( varbūt).

Bilžu avoti: 

blog.scs.sk.ca
patch-haopi.com
vertibumaina.lv
kurpirkt.lv

(Bildes un teksts MANS, taču pārpublicēju to no maminuklubs.lv)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru