trešdiena, 2012. gada 12. decembris

Mana pieredze ar sausajiem šampūniem.

Šoreiz gan sanāks stāsts par to,kā paliku atkarīga no sausajiem šampūniem un kuru tad īsti izvēlos. Tā, kā man ļoti ātri taukojās mati un neesmu spējīga katru dienu celties agrāk, lai tos izmazgātu, tad nolēmu pamēģināt kādu no sausajiem šampūniem. Netīšām uzgāju sludinājumu, kur meitene pārdeva, pa lētu naudu, sauso šampūnu kuru bija pāris reizes pamēģinājusi, tad nu testa nolūkos nopikru šo, ar domu, ja nepatiks, vismaz nebūšu kaudzi naudas izmetusi vējā. Tātad, šis pirmais man trāpījās Lee stafford , biju sajūsmā, tas tiešām radīja matiem tīruma sajūtu, nesaķepināja tos un pats ideālākais, pacēla tos pie saknēm un bija sajūta, ka mati ir kā ieveidoti. Esmu dzirdējusi, ka tumšmatēm der tikai tas, kurš domāts tumšmatēm, jo šis tomēr atstājot pleķus baltus un mati sirmi izskatoties. Tā kā esmu blonda man viss OK.
Kad nu pirmais flakoniņš bija beidzies, uzreiz nopirku tādu pašu jaunu, jo jau bija izveidojusies atkarība. Taču kad bija jāiet pēc trešā, ieejot kolonnā un papētot plauktus, pamanīju, ka Andrew Barton sausajam šampūnam ir akcija un tas maksā vairāk nekā latu lētāk par manu favorītu. Nolēmu pamēģināt, jo pieredze ar citiem man vēl nebija, ar domu, ka iespējams to pašu efektu var panākt arī lētāk. Taču smagi vīlos, salkanā vaniļas smarža šķita vienkārši nāvējoša, pus flakoniņu bija jāizpūš, lai būtu kaut neliela tīruma sajūta, taču pēc pāris stundām mati palika briesmīgāki, nekā vienkārši atstājot nemazgātus.
Un tad trīs lietas labas lietas. Oriflame HairX katalogā ieraudzīju, ka viņiem arī ir sausais šampūns, un vēl par latu lētāks, jo bija akcija. Tā kā tas jau bija pavisam lēti, tad nolēmu riksēt vēlreiz, meklējot lētāko un labāko. Bet šoreiz nebiju TIK vīlusies, jo šim šampūnam ir daudz patīkamāka smarža, un tas rada šo tīrības sajūtu, BET tomēr tas nav tik ideāls kā Lee stafford, jo tas nedod šo ieveidoto matu sajūtu. Taču ir optimālais variants tiem kuriem ir svarīgi, lai ir labs un lēts.
Šī ir tikai mana personīgā pieredze, esmu lasīusi dažos skaistumkopšanas blogos, ka viedokļi atškiras, bet iespējams tas arī ir atkarīgs no matu tipa. Bildes ņemtas no: blogger.com ( citiem blogiem) un oriflame.lv

4 komentāri:

  1. Man un maniem matiem Andrew Barton arī bija liela vilšanās. Efekta nebija un mati patiesi izskatījās briesmīgi, kā n-tās dienas nebūtu mazgāti.

    AtbildētDzēst
  2. Es arī esmu uzticīga Lee Stafford, labs.
    Un Bartona salkanā smaka ir vienkārši šausmīga.

    AtbildētDzēst
  3. Kur var nopirkt un cik maksā tas Lee Safford???

    AtbildētDzēst
  4. Es pirku Kolonna, bija pie 4ls :)

    AtbildētDzēst