pirmdiena, 2012. gada 10. decembris

Nedārgi ieteikumi skaistumokopšanā

Mani atklājumi skaistumkopšanai


Viens no maniem  atklājumiem  ir eļļas salvetes. Tā kā dodoties sauļoties (šobrīd gan nav aktuāli) lietoju eļļu, lai ātrāk iedegtu un lietoju to arī pēc dušas, tad nu nesen atklāju, ka bērnu eļļas salvetes ir vienkārši super izgudrojums. Eļļas pudelītes mani vienmēr ir tracinājušas, jo, lai cik rūpīgi ar tām apietos, vienmēr tās kļūst eļļainas, tās nekur nevar nolikt, jo tā vieta paliek lipīga, ja paņem līdz uz pludmali, vienmēr aplīp ar smiltīm. Salvešu paciņa ideāla alternatīva.



Man ir  knifiņi matu kopšanā. Pirmais, skalošana ar sālsūdeni. To daru, kad jūtu ka mati ir tādi kā smagi, sāls noņem visu lieko, taukaino un neforšo, mati kļūst zīdaini. Otrais ir skalošana ar medus ūdeni, to daru visai bieži, ja neslinkoju...  

Recepte šāda  - viens litrs silta ūdens, viena karote medus, medu izšķīdina, to ūdeni lej matos, kā pēdējo, pēc visiem šampūniem, kondicionieriem un maskām un neskalo laukā. Parasti var šķist , ka matiem būtu jākļūst lipīgiem, bet tā nav, toties kā spīd.




Ja tie paliek sausi ( parasti pēc krāsošanas) paturu tajos eļļu, to kā kuro reizi, citreiz olīveļļu, citreiz rīcineļļu, vai kādu speciālo matu eļļu, tas ir diezgan ķēpīgs process, jo eļļas ir grūti izskalot, bet esmu iemanījusies ar to pašu sālsūdeni lieliski tikt galā.


Mans knifiņš garām skropstām -  katru vakaru pirms gulētiešanas iesmērēju skropstas ar rīcineļļu, tā daru jau vairākus mēnešus un man viņas patiešām ir ļoti garas un biezas palikušas, galvenasi pēc pirmās nedēļas nemest mieru, jāpaiet kādam mēnesim vismaz.



Mans ieteikums baltiem zobiem, ir saberzt aktīvo ogli pulverītī un patīrīt zobus, citreiz to daru arī ar sodu. 


Un, lai no rīta pieceļoties neizskatītos pēc baltas lapas, (man ir gaišas skropstas un uzacis), nopērku krāsu un ik pa laikam pati sev nokrāsoju gan uzacis gan skropstas, tā ietaupot naudu, jo to darot pie speciālista, par vienu reizi sanāk maksāt tikpat cik maksā tūbiņa ar krāsu, kura pietiek aptuveni pusgadam. Vasarā, kad āda ir brūna, vispār pietiek tikai ar šo un izskatos kā uzkrāsojusies, nav skropstu tuša un ēnas, kas karstā laikā kož acīs, bet ideāls meikaps 24h 




Foto:
spice.ucoz.lv
http://www.dikorosi.lv
ista.lv
zosimosbotanicals.com
kurbijkurne.lv
sieviesuklubs.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru